fredag 18. juni 2010

Deilig dag :)

Hadde en fin dag i går :) Startet med at jeg fikk sove lenge fordi den søte, snille samboeren min kjørte jenta vår i barnehagen. Etter det koste vi oss i sola en stund, dro på Vinterbro for å titte etter litt forskjellig og dro hjem igjen. Så dro jeg på lagerutsalg sammen med mamma. Ble sjokkert over hvor mye folk handlet! De hamstret klær i store søppelsekker, mens jeg endte opp med to bukser til lillebror og en jakke, truser og en topp til lillemor. Jeg kom hjem til grillings med et par kamerater og etter lillemor la seg satt samboeren og jeg og så på True Blood og Entourage. Alt i alt en flott dag :)
I dag skal jeg på shopping med en venninne, ellers har jeg bare planer om å slappe av i helgen. Kroppen er fortsatt ganske mørbanket etter fysioterapitimen tidligere i uken, føler jeg har blåmerker på hele hoftepartiet, men tror nok det var godt for meg likevel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!