tirsdag 22. juni 2010

Mitt nye liv

I går, etter timen med fysioterapeuten, bestemte jeg meg for at jeg skal begynne å trene hver morgen etter at jeg leverer Milla i barnehagen (i hvertfall fram til lillebror dukker opp). Det blir nok ikke barebare, med tanke på at jeg ikke kan huske sist jeg satte foten i et treningssenter! Det er vel ikke helt sant, jeg husker jeg hadde en prøvetime på spinning, som endte med at jeg nesten besvimte i garderoben, fordi (dumme meg) jeg ikke hadde drukket noe underveis. I går la fysioterapeuten opp et treningsopplegg for meg, og jeg kan stolt si at jeg gjennomførte hele opplegget i dag (sett bort ifra et par øvelser som jeg velger å gjøre hjemme).
Note to myself: Må huske å ta med meg drikkeflaske i morgen!
Om en times tid skal jeg hente lillemor i barnehagen, og vi skal på STRANDA!! Første gang i år - får håpe det ikke blir den siste (slik som i fjor).
Disse bildene ble tatt på fjorårets eneste strandtur:

 
Nå må jeg gå og pakke litt leker, mat og tepper! Ha en flott ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!