fredag 25. juni 2010

Nyter livet!

Ser man bort i fra vondtene mine så har jeg det helt fantastisk om dagen!
Martin er hjemme hos meg igjen, etter å ha vært mye bortreist i det siste. Han jobber som tømrerlærling og har vært i Lofoten for å bygge en hytte.
Milla er supermorsom og søt. Hun har nettopp begynt å sette sammen dobbeltord og to ord, slik som barneHAGE, besteMOR, besteFAR, lasteBIL, liten KOPP osv. Skriver det slik som hun sier det, for hun roper nesten slutten av ordet, sikkert pga reaksjonen hun fikk av Martin og meg første gang hun klarte å si barneHAGE (stor applaus og jubel!).
Jeg trener så og si daglig og prøver å gå gjennom hele treningprogrammet hver gang. Det gjør godt både fysisk og psykisk tror jeg. Føler at jeg har sittet og råtnet bort den siste tiden, man legger på seg mer og mer, og formen har vært på bånn. Takk Martin for at du pushet meg litt i dag morges når jeg var i tvil om jeg skulle dra på trening i dag :)
Har fått mer tid sammen med de nydelige vennene mine - Helene, Live, Ellen Beate og mamma, noe jeg setter kjempestor pris på. Vi har vært på strandturer, bare vært hjemme og skravlet, vært på kino osv. Er veldig deilig å ha god tid, selvom jeg må innrømme at jeg savner jobben min nå og da.

Og jeg har fått meg en ny herlig venn - Monica. I går kom hun innom for å hente jakka si, som hun hadde glemt igjen her forrige helg, og det ble til at vi ble sittende og skravle i flere timer. Jeg fikk også møte en av hennes beste venner - Miriam. Det er så deilig med mennesker man føler seg helt avslappet og naturlig sammen med! Martin og jeg snakket om det i går kveld, etter at de hadde dratt, og i dag morges poppet det inn en kjempesøt sms fra Monica hvor hun skrev omtrent det samme.

Og ikke nok med det, Milla har også funnet seg en ny god venn - Teo (sønnen til Monica). Jesper (sønnen til Live) og Emilie (datteren til Christer) er også blitt gode venner av Milla. Er så gøy å se på hvordan de hermer etter hverandre, smiler, ler, løper rundt og bare koser seg med hverandre!

SÅ...... LIVET ER HERLIG!

2 kommentarer:

  1. Så herlig, Hanne! Kos deg masse :D Stor klem til dere fra tante Ragnhild

    SvarSlett
  2. Takk tante :D Håper dere har det fint og koser dere i sola!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!