onsdag 23. juni 2010

Ring meg når du skal på stranda!

Jeg kjenner meg selv og visste jo at det ikke kom til å ta mange dagene før jeg sluttet å trene hver dag, men at det ble allerede i dag var nok ikke forventet. I går kveld hadde jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke klarte å bevege meg overhodet, og etter en nokså søvnløs natt pga det samme problemet sto jeg opp og oppdaget at det var nesten like vondt i dag. Det pleier vanligvis å være greit nok på dagen, men veldig vondt på kvelden, så når jeg halter allerede kjenner jeg at jeg gruer meg til i kveld. Skulle til jordmor etter å ha levert Milla, så jeg fant ut at i dag fikk jeg ta en pause fra treningen, og se om det hjelper mot vondtene. Men jeg skal fortsette med planen min i morgen! Dermed basta!

Gårsdagens tur på stranda var kjempefin! Barna storkoste seg med "sandkassa" og vannet, vi grillet og spiste masse crap. Vinden kunne vi nok greid oss foruten. Ellen Beate tok på seg ansvaret som barnevakt den siste tiden, det var deilig for to slitne mødre! Hun tok også mange fine bilder som jeg håper jeg får lagt ut her snart. Jeg fikk da tatt noen bilder selv også:


Skal faktisk på stranden igjen etterpå sammen med mamma og Milla. Det er for å feire Sankthansaften og kose oss. Håper kroppen min tillater at vi er der en stund. Har aldri hatt noen tradisjon for å feire Sankthansaften, og jeg må innrømme at jeg ikke vet hvorfor vi gjør det, men det er jo hyggelig for Milla å se litt mennesker og være på stranda sammen med bestemoren sin!
Vet du hvorfor vi feirer? Du kan lese det her hvis du vil lære noe: http://no.wikipedia.org/wiki/Sankthans

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!