mandag 21. juni 2010

Sex and the City 2

Er dette et dårlig utgangspunkt for å se filmen?
Er ikke særlig interessert i mote, har ikke fulgt med på tv-serien, og de episodene jeg har sett var relativt kjedelige i mine øyne. Ble ikke særlig imponert over den første filmen, ble for jentete, klissete og romantisk for min del. Men noen morsomme kommentarer/replikker var det jo.. Oppfølgere har en tendens til å være dårligere, og i tillegg til å være en romantisk komedie varer den i TO OG EN HALV TIME!! Jeg tror jeg kanskje var litt dømt til å ikke like filmen, men etter å ha fått invitasjon til å gå på kino - noe jeg ikke har gjort siden..... hmm... Transformers (den første)? - takket jeg ikke nei! Hadde en kjempekoselig kveld med Live, men må innrømme at jeg satt og fulgte med på klokken.. Et kvarter gikk... en time gikk... også ble det litt lettere å følge med på filmen. Det var noen av replikkene og scenene som reddet hele filmen for min del, men tror nok dette var eneste gang jeg så den.


Mitt tips for jenter som har testet serien og ikke har falt for den er Sex and the City for gutta - ENTOURAGE. Gi det en sjanse, se fire/fem episoder før du kutter ut, for når man lærer karakterene å kjenne er det en hysterisk morsom serie! Martin kan bevitne at det er meget sjelden jeg ler høyt av film/tv, men Ari Gold er virkelig den rette til å fikse dette.
Klarte jeg å gjøre deg nysgjerrig? Les mer om serien her; http://www.imdb.com/title/tt0387199/

Hvis du lurer på hva slags "jentefilmer" jeg liker så kan jeg nevne blant annet PS I love you. Du vil kanskje si "mer jentete, klissete og romantisk får det ikke blitt", men her snakker vi kvalitetsskuespillere og en uforutsigbar handling! Her kan du lese mer; http://www.imdb.com/title/tt0431308/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!