lørdag 26. juni 2010

Tafatt!

Klarer visst ikke å komme meg igang i dag. Milla er på hytta sammen med besteforeldrene sine, og koser seg masse der. Martin er på tur med broren, Rasmus, på Gaustablikk for å gå fjelltur. Og jeg er hjemme og skal liksom forbrede til jeg får venninner på besøk i kveld. Problemet er at jeg bare ikke klarer å komme igang! Har tatt opp rekene av fryseren, så da er i hvertfall det gjort, men burde egentlig ha vasket og støvsugd, og det trenger jeg litt mer tid til å manne meg opp til.
Det som pleier å hjelpe meg igang er å skrive opp hva jeg må gjøre, slik at jeg har mulighet til å stryke ut etterhvert som oppgavene er fullført, så da får jeg vel prøve det.

To do:
vaske/rydde kjøkken
støvsuge gulv
vaske gulv
forberede mat/snacks til i kveld
rydde soverom
ta en klesvask
dra på butikken
vaske utemøbler
dekke bordet

Håper på en koselig kveld med gode venninner.

I går slet jeg med å sovne, fordi jeg lå og følte at det var noe galt, noe som kom til å skje denne helgen med noen jeg er glad i. Lå virkelig og vred meg i flere timer før jeg endelig sovnet. I dag er følelsen borte, men det er sjeldent jeg føler det sånn. Krysser fingrene for at det bare var hormonene som spilte meg et puss!
Hadde det forresten kjempekoselig i går kveld hos en av bestevenninnene mine; Helene. Vi skravlet og skravlet og ... skravlet.
Fikk også se bacheloroppgavefilmen til kjæresten hennes, Kristian. Utrolig kul! Vet ikke om du leser dette Kristian, men musikken ble dritbra og filmen var dødstøff! Kunne gjerne vart i to timer, hadde blitt sittende klistret til skjermen, flinke skuespillere og tøffe effekter. Stolt av at pianoet mitt har bidratt litt til musikken :)
Unnskyld igjen Joey for at jeg tråkket på deg! Du er søt!



Nei, nå sitter jeg bare her og drøyer tiden. På tide å komme igang. Da starter vi med første punkt på listen - kjøkkenet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!