tirsdag 6. juli 2010

Dagens smil - Ellen DeGeneres

Jeg trengte å tøye litt på smilebåndene mine nå, og dette hjalp litt



Har vært så flink i dag, sammen med kjæresten min! Vi har støvsugd, vasket og ryddet det aller meste av huset vårt! Og i morgen tenkte jeg at jeg skulle ta for meg en full kjøkkenvasking med skrubbing av dører og støvtørking og det som er.
Milla har vært på besøk hos bestemor og bestefar etter barnehagen, så hun var ikke i seng før halv ni, men hun har nok hatt en kjempefin ettermiddag. Kanskje hun sover litt lenge i morgen? Hadde vært deilig. Skal prøve å få trent i morgen tidlig også!
Jeg fikk bursdagsgave av de snille foreldrene mine - kjempefin klokke og tøff veske! Tusen takk <3
Er så glad jeg har dere og for at dere stiller opp så mye for Milla og meg!
Tror jeg åler meg i seng nå. God natt!

2 kommentarer:

  1. Hhahaha, fikk seriøst latterkrampe! Skal litt til når man sitter helt alene, hehe :P

    Håper det var greit at jeg postet videoen på min blogg. Linket til deg! :P

    SvarSlett
  2. Så koselig at jeg kunne få noen til å le litt da :D Selvfølgelig helt greit at du bruker videoen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!