tirsdag 6. juli 2010

En ny dag

Ja, da var det blitt tirsdag, og som sagt tidligere så hadde jeg ingen planer før på fredag (jordmortime, så det tar heller ikke hele dagen). Den snille mammaen min har invitert oss på bursdagsfeiring for meg hos henne på torsdag ettermiddag. Jeg har også blitt invitert i bursdagsmiddag for broren min i Oslo på fredag, så nå begynner det å bli litt mer å se fram til!
I dag tok det sin tid å få Milla til barnehagen. Jeg skal ikke skylde på henne, men vi to sammen er virkelig trege. Når vi nærmet oss barnehagen møtte vi noen fra avdelingen hennes som var ute og trillet tur, noe hun selvfølgelig fikk med seg, og det var litt trist at det ikke var plass i vognene til henne. Da vi var framme i barnehagen klarte den dumme mammaen hennes å miste maten hennes på bakken, slik at det ble sand på hele brødskiven, så den får hun heller ikke kost seg med i dag. Hun hjalp til å rydde opp fra bakken, og heldigvis så skjønte hun ikke at dette betydde at hun ikke kom til å få matpakken vi hadde laget i dag. Barnehagen er veldig ålreit, så hvis man skulle glemme mat eller noen uhell skjer, slik som i dag, så får barna heldigvis mat av barnehagen. Hadde vært kjedelig å måtte dra hjem igjen/på butikken for å hente ny mat.
Nå skal jeg prøve å få gjort noen av tingene som sto på lista jeg skrev i går. Har allerede gjort en av tingene; fullført bloggen om dødsulykken fra i går. Synes det er hyggelig at så mange er interessert i å lese det jeg skrev om det, og ønsket derfor å benytte sjansen til å vise noen videoer og sider som har gjort inntrykk på meg tidligere. Får det én person til å tenke seg litt om, så har jeg i hvertfall bidratt med noe!

Har lyst å legge på et par ting på listen min med ting jeg skal gjøre i dag;

bestille tannlegetime
dra på bruktbutikken i Ås
rydde i stua

Ha en fin dag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!