mandag 5. juli 2010

En slapp dag

Har hatt en SLAPP dag i dag!
Leverte Milla i barnehagen og dro til fysioterapeuten. Hun "mishandlet" meg i en times tid, og denne gangen (selv om det var et smerte#!¤!&\) følte jeg faktisk at det hjalp litt! Dro på butikken og fikk igjen penger for de mugne rundstykkene jeg kjøpte på fredag (Takk Rema 1000 for god service), handlet og dro hjem.
Deretter satt/lå jeg hele (ja, HELE) dagen foran pcen/tven før jeg dro til barnehagen for å hente Milla igjen. Har ikke gjort noe fornuftig, unntatt å pleie kroppen min med hvile, noe den sårt trengte etter helgen.

Fylte opp Millas plaskebasseng ute når vi kom hjem, så hun koste seg med det en stund og vi fikk besøk av Therese (som jeg dessverre ikke har sett på evigheter). Martin kom etterhvert hjem etter en tre timers kjøretur fra Oslo. Han var rimelig sliten etter stillestående kø, med 32 grader i bilen uten aircondition. Ikke nok med det, gressallergien har slått inn for fullt. Stakkars! Han er i seng for en stund siden nå for å si det sånn. Hadde det i hvertfall kjempekoselig med besøk av en "gammel" og veldig god venninne! Tok ikke lang tid før Milla var trygg på henne heller. Deilig med mennesker som det føles helt naturlig å omgås, selvom man ikke har sett hverandre på lange tider! Gleder meg til neste gang Therese!

Nå bør jeg vel snart legge meg selv også..
Hva skal jeg gjøre i morgen? Neste avtalen min er ikke før på fredag (jordmortime), så nå har jeg virkelig behov for forslag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!