fredag 9. juli 2010

Gratulerer med dagen storebror!

Da var jeg tilbake etter en dags bloggpause. Trengte en liten pause i går, for har vært så sliten de siste dagene. Ikke at det er bloggingen som tar kverken på meg, men jeg måtte prioritere litt annerledes i går.
I går var jeg flink - trente etter å ha levert Milla i barnehagen, deretter bare pleide jeg kroppen min med hvile hele dagen (noe klesvask fikk jeg også tatt). Hentet Milla og dro rett til min mor og far for å feire bursdagen min med kjempegod middag, og masse god snacks etterpå. Jannicke og Geir Arne var der og Martin kom også en tur etter en lang dag på jobb. Jeg fikk igjen kjempefine gaver - pensko og bilderammer - av Jannicke og GA. Tusen takk! Gleder meg til å ta i bruk skoene, den ene bilderammen har allerede blitt fylt med et bilde av Milla. Kanskje jeg skal prøve å våge meg utpå med skoene i dag? Eller er det for vågalt når man er høygravid? Hmm.. Vi får se!
Som dere kanskje skjønte så skal jeg ikke sitte hjemme i kveld heller :) I kveld skal vi feire bursdagen til broren min på Dinner i Oslo. Jeg har faktisk vært ganske aktiv i dag også, selvom treningen ble droppet. Først kjørte jeg Milla i barnehagen, var innom verkstedet med bilen min, dro til jordmor for kontroll, dro til Ellen Beate for å skravle litt, kjæresten hennes var snill og tok en liten titt på bilen min han også, vi dro til Ski, fikk strammet klokken min, kjøpt gave til Geir Arne, dro hjem til Ellen Beate, hentet bilen, dro hjem, pappa hentet meg, dro til barnehagen og pakket oss ut derfra, dro hjem til farmoren min, dro hjem og nå sitter jeg i et par minutter før jeg begynner å fikse meg for å dra på bursdagsfeiring! Martin kom nettopp hjem og hadde handlet inn alt som trengtes til å grille - lomper, brød osv, men fant til skuffelse ut at vi ikke hadde pølser, så det ble en ekstra tur på butikken for han gitt.. Milla hadde aller siste dag i barnehagen i dag. Var veldig trist, for vi er superfornøyd med både de ansatte, de andre barna og lokalene. Men etter tre ukers ferie starter hun i en ny avdeling i samme barnehage, avdelingen skal flytte sammen til den nye barnehagen hennes senere, så det blir en fin og myk overgang for henne.
Nå må jeg nesten komme meg igang, så jeg får vel skrive litt mer senere.. Hmm.. What to wear?! Har ikke akkurat veldig masse klær som passer meg nå...
By the way - GRATULERER MED DAGEN, GEIR ARNE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!