mandag 5. juli 2010

To do tirsdag

Må ha en liten plan for hva jeg skal i morgen, kan ikke bare forvente å få masse gode forslag her. Derfor en liten to do liste til meg selv:

dra innom banken (ordne noen papirer)
støvsuge og vaske Millas rom
ta oppvask
ta klesvask
føde (?)
finne på noe godt til middag (og lage det)
skrive mer utfyllende på bloggen om trafikkulykken

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

Og med det takker jeg for meg og sier GOD NATT!
Husk å kjøre forsiktig! Jeg har ingen å miste!

2 kommentarer:

  1. Er du hyperaktiv nå rett før fødselen? Typisk! Stor klem fra tante

    SvarSlett
  2. Hehe :) Har liksom ikke så mye å ta meg til om dagen.. Masse jeg kunne gjort, men så må jo viljen være der også da vettu!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!