tirsdag 10. august 2010

330 kroner!

Det lønner seg å pante flaskene sine! Har nettopp stått på Rema 1000 og pantet to handlevogner og fire poser fulle av flasker. Det tok vel omtrent en halvtime å få pantet alle flaskene, men det var det verdt! 330 kroner rikere ble jeg, selvom man føler seg som en alko- og brusoholiker mens man står der og får masse blikk fra de rundt. Kjente jeg var litt flau, spesielt når jeg var for kjapp, og automaten begynte å hyle, eller når jeg faktisk klarte å fylle hele automaten så det sto at den måtte tømmes før man kunne legge på mer. Jeg for min del har ikke drukket noe alkohol siden...... hmm... tidlig på høsten 09, og jeg foretrekker vann framfor brusen også, så mitt bidrag til panten var nok ikke stort!
Målet mitt nå er at vi kan pante litt og litt, ikke la det hope seg opp så mye, så jeg slipper å føle meg så teit neste gang.




Fant en morsom gammel pantereklamefilm med noen damer i badstuehttp://www.pant.no/

VG Nett i dag skriver de om hvordan du kan få en bedre privatøkonomi, dette er mitt tips :)

3 kommentarer:

  1. Hahaha been there done that.. enig, bedre å ta et par poser av gangen :D

    SvarSlett
  2. Pantet nylig for 1503 kr.

    SvarSlett
  3. Åh, det må ha tatt tid! Digge penger da! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!