tirsdag 3. august 2010

Blogging, lille M og minste M

Må bare unnskylde (til de få som bryr seg) at jeg er så slapp med bloggingen om dagen.
Milla har hatt ferie i tre og en halv uke fra barnehagen, og like lenge har vi hatt lille Magnus hos oss, så jeg har nok å gjøre om dagen, for å si det sånn.
Storesøster er kjempeflink og snill mot lillebror, det gjør selvfølgelig den nye livsstilen som tobarnsmor mye lettere. Det faktum at Martin har vært hjemme de siste ukene har også bidratt ekstremt mye!
Det som har gjort det litt verre er at jeg har hatt brystbetennelse (bra nå) og Magnus har trolig kolikk eller noen låsninger. I morgen tror jeg en litt enklere tilværelse starter for da skal Milla få starte i barnehagen igjen (åh, som hun gleder seg!!), og vi skal til kiropraktor med minste M. Håper på mirakler, for nå er det to trøtte foreldre i huset her :) Det hører vel med..
Ellers har vi det bare fint og flott og fantastisk! På dagtid er Magnus skjønn og Milla er suupermorsom!
Hun har kommet virkelig godt i gang med skravlingen, vet ikke helt hvem hun slekter på der? Hehe :)
I går var Helene barnevakt for oss en stund - Tusen takk jenta mi! Kjempesnilt å stille opp midt i flyttinga!
På ettermiddagen hadde vi kjempekoselig besøk av Monica og Teo. Milla og Teo er fortsatt som søsken når det kommer til vennskap, leking og krangling. Morsomt å se på, men Milla var nok rimelig overtrøtt før hun fikk tatt seg en hvil, for da var hun ikke så snill med stakkars Teo. Alt var bare MINMINMIN! Etter en sovepause var Milla og Teo gode venner resten av kvelden. Vi fikk alle spist god middag sammen også dro de hjem. Takk for en koselig dag :)
Bloggingen blir nok litt mer aktiv igjen når Milla er tilbake i barnehage og Martin tilbake på jobb, for med en nyfødt baby er det jo mest soving, spising, bleieskifting og kosing.
Kommer plutselig tilbake!

2 kommentarer:

  1. Slitsomt, men kos! Husker GODT hvor trøtt jeg var... Pass på så du ikke blir kald på hendene (kjerringråd mot brystbetennelse). Stor klem

    SvarSlett
  2. Det første stedet jeg blir kald er faktisk brystene av en eller annen grunn, så jeg kjenner fort at jeg må ta på mer klær. Har ikke blitt syk igjen, så satser på at det holder seg sånn :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!