tirsdag 24. august 2010

Dagens smil - Party in my stomach

Det ble en fin dag, akkurat som jeg håpet. Jeg har vært ustrukturert som fy og tilbrakte det meste av formiddagen foran pcen, men man trenger noen sånne dager i ny og ne. Etter å ha hentet Milla fikk vi besøk av Ellen Beate og Malin, vi spiste tomatsuppe og Magnus storkoste seg med all oppmerksomheten. Milla la seg og så kom mamma. Vi har snakket, sett litt på tv og bysset Magnus. Jeg fikk også sjansen til å ta meg en dusj. Deilig å ha litt selskap når man er alene hjemme! Også er jeg jo veldig glad i mamman min, som dere kanskje har lagt merke til. Du kan lese om det her hvis du vil.
I morgen blir det andre boller - først Milla til barnehage, så meg til fysioterapi, så meg på seks ukers kontroll, Milla skal på middag til oldemor Ingebjørg sammen med besteforeldrene sine og jeg skal kanskje få se den nye boligen til jenta mi, Helene. Gleder meg :)
Så til dagens smil.... Alle som har tatt seg en drink for mye en kveld kan nok kjenne seg igjen i dette klippet:

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!