fredag 13. august 2010

For de som ønsker å vite noe om meg, dere andre kan jo bare la være å lese videre :)

Stjal denne fra søte Monica, men leste ikke hennes svar først, bare slettet det hun hadde fyllt inn, litt gøy å se etterpå om vi har noen svar til felles :)

40 ting om meg

1. Tre ord om meg: Mamma, kjæreste, datter
2. Det første jeg gjør om morgenen er: å våkne
3. Når jeg hører på radio blir jeg: sliten av all reklamen
4. Jeg gleder meg til: å dra på ferie igjen en gang
5. Klesskapet mitt er fullt av: rot
6. Når jeg skal pynte meg: finner jeg aldri noe jeg liker i skapet mitt
7. Sminke er: nødvendig
8. Første gang jeg var full var jeg: sikkert ufordragelig, ikke gammel nok, men eldre enn de fleste andre (17 år, hvis jeg husker rett)
9. Jeg føler meg mest sexy når: det er mørkt
10. I kaffebaren bestiller jeg: ingenting, eventuelt vann
11. I baren bestiller jeg: for øyeblikket vann, ellers tyrker
12. På fest finner du meg: edru/bak rattet
13. På nattbordet har jeg: mye skrot, for øyeblikket; en bikinioverdel, sparebøsse laget av Jack Daniels eske, ammeinnlegg, lampe, lypsyl, paracet, fluortabletter, gulpeklut, stort glass med vann, hårspenner, hårstrikk..... (nei, jeg har ikke et stort bord!)
14. Jeg kan ikke leve uten: barna mine, mannen min, venner og familie
15. Barn er: morsomme
16. Om natta: prøver jeg å få sovet litt
17. I veska har jeg: veldig mye; bleier og klesskift i to ulike str., gulpekluter, nøkler, lommebok, lypsyl, mobil......
18. Trening er: digg
19. Politikk er: kjedelig
20. Kjærlighet er: fantastisk
21. I høst skal jeg unne meg: en kveld uten barn, kanskje med Martin, musikk, noen gode venner og noen drinker
22. Alle jenter burde: synge/danse
23. Alle gutter burde: spille gitar 
24. Jeg er dårligst til: å lyve
25. Jeg er flinkest til: å nevne dårlige ting om meg
26. Jeg simpelten elsker: Martin, Milla og Magnus
27. Det mest ulovlige jeg har gjort: vil jeg ikke snakke om, heller ikke tenke på
28. Jeg beundrer: alenemødre, gode skuespillere og musikere
29. Det beste jeg vet er: Martin
30. Min verste uvane er: neglbiting
31. Jeg er medlem i: liberoklubben
32. Jeg tror på: tilfeldigheter
33. Du visste kanskje ikke at jeg er: glad i nugatti
34. På skolen var jeg: en freak/outsider
35. Som venn er jeg: grei nok håper jeg
36. Når jeg har fri: er jeg stort sett hjemme med familie, eller omgås venner
37. Jeg brenner for: musikk og film
38. Om 5 år har jeg: en syv år gammel datter og en fem år gammel sønn! 
39. Om 10 år er jeg: 33 år, gift med Martin, mamma, musiker?
40. Det er lov å lyve hvis: det er for å skåne noen, uten at det skader noen andre

Dette var kanskje ikke så interessant for dere å lese,
men jeg lærte vel kanskje noe nytt om meg selv? 
Njei.. Egentlig ikke...

4 kommentarer:

  1. jeg leste, og jeg likte det jeg leste - men du må ikke være så negativ til deg selv :) du er jo en av de beste jentene jeg veit om :D

    SvarSlett
  2. Hehe :D Takk søta, men jeg var da vel ikke såå negativ nå.. Prøvde å være flink i hvertfall :) Og vet du hva? I like måte! <3

    SvarSlett
  3. Altså like måte til det siste du skrev ;)

    SvarSlett
  4. litt negativ ;) og takk takk,snuppa :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!