tirsdag 10. august 2010

Hvordan ser din beste Spotify liste ut?

Jeg har lyst på tips om hva jeg bør teste ut av musikk.



Min yndlingsliste på Spotify, kalt "Digg musikk", er fyllt med musikk av følgende artister/band:

John Mayer (min absolutte favoritt)
Muse (beste band jeg noensinne har sett live)
Imogen Heap (må sjekkes ut!)
Pearl Jam
Five for fighting
3 doors down
Jason Mraz
Jamie Cullum
Michael Bublé
Death cab for cutie

Og en/noen få sanger fra følgende artister
A fine frenzy
Regina Spektor
Joshua Radin
Sara Bareilles
Christophe Beck
The Cardigans
Band of horses
The Wreckers
The Fray
Colbie Caillat
David Gray
Jose Gonzalez
Kurt Nilsen
Stacie Orrico
Biffy Clyro
Damien Rice
Sia
Vanessa Carlton
Aretha Franklin
Nina Simone
Court Yard Hounds
Milow
Lena

Hvordan ser din beste spilleliste ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!