tirsdag 28. september 2010

Kick Ass!

I går så jeg filmen Kick Ass for andre gang, og Martin for tredje gang. Filmen jeg trodde var en komedie, men som viste seg å være hardbarka action overrasket meg veldig positivt. Ikke at jeg tviler på Martins smak, men vi kan ha litt forskjellige meninger om filmer (og andre ting) til tider.
Kick Ass var i hvertfall en drittøff film som bør sees! Det er minst to scener som vil gi deg gåsehud, hvis du har samme smak som oss. Med karakterene Kick Ass, Hit Girl, Big Daddy og og Red Mist er det ikke ett kjedelig øyeblikk i denne filmen, og den er laget med en humoristisk undertone.



Anbefales!

4 kommentarer:

  1. Takk for at du overbeviste Sandra til å ville se den! Hilsens Sandras gubbe.

    SvarSlett
  2. Haha! Så bra! :D Hvilken Sandra er det snakk om, noen jeg kjenner kanskje? Likte dere den da?

    SvarSlett
  3. Det er Sandra Larsen, dere har gått på ungdomsskole og teensing sammen. Hun gikk i klassen til martin. Har ikke sett den enda, blir nok til helgen=)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!