onsdag 22. september 2010

Liker bleiekrigen

Som tobarnsmamma blir det en del bleieskift i løpet av en dag. Ti ganger når begge er hjemme er nok ikke en overdrivelse. Milla begynner dog å bli flinkere på potten og i helgen skal vi prøve å kjøre bleiefritt hele dagen.
I dag var jeg innom Kiwi på vei hjem fra barnehagelevering. Jeg kjøpte omtrent 360 Firstprice-bleier til rundt 35 kroner (altså syv pakker). Det skal jeg ikke klage på! Det vil si at jeg kan vente en måneds tid før jeg trenger å kjøpe igjen, det er deilig det! Planen er vel egentlig at jeg skal lage et lite lager med bleier her, sånn at vi har nok til Magnus for en god stund framover. Prisene går vel opp igjen etter nyttår skulle jeg tro, så slå til nå! Prisen for en pakke med 48 bleier var 4,90 i dag.
Liker!
PSsst! Det er ganske mange bra tilbud på barnemat også nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!