lørdag 25. september 2010

Makan til frekkhet!

Jeg har glemt å fortelle dere at jeg var på butikken her om dagen. HÆ!? tenker dere vel nå. Det MÅ jeg jo dele med dere! Neida, det var det som skjedde på butikken jeg ville fortelle :)
Etter å ha handlet ferdig, betalt for matvarene mine og begynte å pakke ting ned i plastposene mine oppdaget jeg plutselig at melkekartongen min var borte. Jeg tittet litt rundt kassa, sjekket om den lå på andre siden av rullebåndet osv, men den var long gone.
Damen som pakket ned varene sine på andre siden fikk det plutselig veldig travelt da hun så at jeg begynte å lete etter noe. Hun fortet seg avgårde uten å se seg tilbake. Jeg spurte kassafyren om jeg hadde betalt for en melk, og det svarte han bekreftende på. Jeg kastet et lite blikk etter damen som hastet avgårde. Han forsto fort hva som hadde skjedd og fortet seg å si "gå og hent deg en ny en du". Han var nok litt redd for at jeg skulle lage en scene foran alle de andre kundene.
Makan til frekkhet sier jeg bare! Hun STJAL melka mi! Er det mulig?
Jeg kunne aldri funnet på å anklage henne for noe, men fy søren så komisk! Håper den smakte!
HAHA!

1 kommentar:

  1. Det er helt utrolig hvor frekke VOKSNE mennesker faktisk kan være...jeg blir like overrasket hver gang jeg! De sniker i køer, stjeler og kan være frekke i kjeften, men de er ganske flinke til å si at det er de yngre som oppfører seg på den måten...huff! Hehe!

    Du som har barn er sikkert interessert i konkurransen jeg har på bloggen nå. Du kan vinne en ny animasjonsfilm fra Disney! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!