mandag 13. september 2010

"Monka"

Satt nettopp og leste på bloggen til venninnen min, Monica. Hun har visst hatt en litt tøff dag, så jeg tenkte hun trengte en liten oppmuntring.
Vi har ikke kjent hverandre så lenge, men jeg føler likevel at vi kjenner hverandre veldig godt. Vi har mye til felles, har alltid noe å snakke om og jeg trives veldig godt sammen med henne.
Milla har fått et kjempegodt forhold til den tøffe sønnen hennes, Teo. De leker og krangler som om de var søsken, og man ser at Milla lyser opp når hun ser ham. Sist de møttes kranglet de ikke i det hele tatt, til begge mødrenes store overraskelse og glede. Milla trives også kjempegodt sammen med "Monka" som hun kaller henne.
Vi møttes gjennom en felles venn, helt tilfeldig, på en liten sammenkomst hjemme hos oss da jeg var høygravid. Vi fant fort tonen, men jeg trodde faktisk ikke vi kom til å sees flere ganger etter den kvelden. Der tok jeg feil, noe jeg er veldig glad for nå. Monica har nå blitt en naturlig del av livet vårt - Martins, Millas, Magnus' og mitt - og jeg ser på henne som en av mine nærmeste venninner.
Monica - du skal ikke føle deg mislykket! Du er en fantastisk mor for Teo og du er en herlig jente!
Du skriver at det siste halvåret ikke har vært så fint for deg, det synes jeg er trist å høre. Det siste halvåret mitt, med bekkenløsning og alt mulig rart av plager, har blitt mye bedre fordi jeg har fått deg og Teo inn i livet mitt! Jeg setter utrolig stor pris på dere!
Håper morgendagen blir bedre, og at du blir kvitt disse tankene!
Jeg er veldig glad i deg!
Suss på nesa di <3

2 kommentarer:

  1. åå,vennen min,du er så god du. nå ble jeg rørt nå :) setter kjempestor pris på deg/dere også og har blitt så glad i deg (og resten av gjengen!) :) Tusen takk for et kjempekoselig innlegg, det betyr masse for meg <3

    SvarSlett
  2. Ble rørt jeg og! Dette er hva jeg virkelig kaller gode venninner :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!