onsdag 1. september 2010

Støl og trøtt, så hvorfor sitter jeg her?

Sitter her og prøver å drøye å legge meg av en eller annen grunn.... Er kjempestøl etter trening i går, men likevel kjenner jeg at motivasjonen for å trene er på topp :) Skulle gjerne trent i morgen, men da har jeg barselgruppe og får koselig besøk på kvelden.
I dag har jeg vært hjemme... Er egentlig ikke så mye mer å si om det, for det har jeg vært hele dagen! Jo, litt mer å si da. Har vært flink til å male vegger de få gangene lillemann hadde tålmodighet til å sove litt mer enn to minutter, så nå er jeg ferdig med første strøk på Magnus' rom og nærmer meg helt ferdig med kjellerstua. Ellers har jeg sittet med Magnus på fanget og sett på The O.C.. Det var en serie jeg ikke trodde jeg kunne bli hektet på, men joda! Andre serier jeg har sett absolutt alle episoder av, som jeg kanskje ikke er såå stolt av; Charmed, Gilmore Girls, One Tree Hill, Gossip Girl, Desperate Housewives... Jaja, jeg er vel litt jentete likevel da... Men til mitt forsvar så foretrekker jeg heller å se Dexter (bør sees!), Entourage, Californication (nettopp startet på, virker lovende), True Blood (ikke sikker på om den faller innenfor denne eller den andre kategorien), men disse må jeg smøre meg med tålmodighet og vente til Martin vil se sammen med meg.
Nå dør jeg snart av trøtthet, så jeg må nok kaste meg i seng! Høres ut som Magnus våkner også, så det er nok på tide, så jeg får litt søvn i natt :)
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!