onsdag 22. september 2010

Tannlege

Nå er jeg ferdig hos tannlegen for denne gang. Første gang jeg var der fikk jeg beskjed om at jeg hadde ett stort hull og to små og jeg fikk et prisoverslag på omtrent 2100 kroner. Det syntes jeg at var passe mye, og ikke så galt.
Årsaken for at jeg tok meg turen dit var ekstrem ising i tennene, noe jeg fikk vite at skyldtes syreskader. Bare å fikse én tann for dette kostet 300,-, det vil si at jeg brukte 600,- totalt for begge tennene. Denne gangen orket jeg ikke ha vondt mens jeg borret, så jeg valgte å ha bedøvelse for dette, det kostet 100,- og jeg måtte i løpet av de forskjellige timene ha tre stykker. Da var vi allerede oppe i 900 kroner.
De brukte en hel time på meg den første dagen, og regningen kom da på 1100,-. Dag to kostet meg 2010,- og siste dagen kostet 700,-. Altså må jeg trolig ha misforstått hva hun sa angående prisen, for totalt ble det jo 3810 kroner! Billig er det i hvertfall ikke! Sånn går det når man slurver med tannpussing og går til tannlegen hvert fjerde år. Verre gikk det med denne karen som VG skrev om i går.

2 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke gjore det i Benidorm Spania ,Hos SOLIDENT ,her er det mye billigere og du far feie samtidig. Vi tar heller ikke betalt for sproytene eller bedovelsen om du vil.. her ville dette koste 1 400 kr ca

    SvarSlett
  2. Tja, hvorfor ikke? Jeg skal tenke på det neste gang! :) Takk for tipset!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!