tirsdag 26. oktober 2010

Astrid, Tine P. og Helene H. sine svar

Da var de siste to i boks.
Visste du at:

Inger Nilsson ikke har spilt i så mange filmer etter Pippi, fordi alle så på henne som den sterke lille jenta.
Hun jobber som lege sekretær.
Hun tjente ikke mye på å spille inn Astrid Lindgren sine filmer, fordi det på den tiden ikke var tillatt å betale barn for arbeid.

Alicia Keys nettopp fikk sitt første barn, en gutt ved navn Egypt.
Har hatt en gjesteopptreden i tv-serien Charmed (hmm.. det har ikke jeg fått med meg, selvom jeg har sett alle episodene).
Hun ble født med navnet Alicia Augello Cook.

Jeg ble oppfordret på facebook om å fortsette gjetteleken min, så derfor kommer det mange nye fjes her. Du trenger selvfølgelig ikke å kunne svaret på alle for å kunne svare, så bare rop ut de du kan!


2 kommentarer:

  1. 3. Tom Cruise
    19. Jodie Foster

    SvarSlett
  2. 1: Michelle Trachtenberg
    2: Anna Paquin?
    4 og 21: Elijah Wood
    5: Macaulay Culkin
    6: Reese Witherspoon
    8: Rihanna
    22 og 23: Scarlett Johansson

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!