onsdag 6. oktober 2010

Barne-tv

Det blir mye tv-titting om dagen, med en syk liten jente i hus. Hun elsker Drømmehagen (eller rettere sagt Hopsi Deisi), og nå har hun begynt å be om å få se timelitimel (eller noe) som betyr Timmy tid. Prøver å få henne til å se på andre programmer også, for både min og hennes skyld. Det er kanskje litt dumt å se så mye på tv, men det er en fin måte å få henne til å holde seg i ro, hun er jo tross alt syk.
Litt annet har vi da også gjort :)

I dag begynte hun plutselig å skrike når hun så PlinkiPlonken på tv, hun hoppet opp i fanget mitt og ropte "Nei!". Jeg spurte om jeg skulle stoppe tven, og hun svarte fort "JA!". Da jeg hadde satt på pause fortalte jeg at det ikke var noe farlig og spurte om vi skulle slå på igjen, og det skulle vi, men hun ble sittende på fanget en god stund etterpå, og det var helt greit for meg. Litt ekstra kosetid sier jeg ikke nei til :)
Jeg fant en morsom side for de barna som liker Drømmehagen, klikk her, så får dere se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!