mandag 4. oktober 2010

Burdeburde

Hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke har skrevet noe i det siste så kommer svaret her. Jeg har rett og slett ikke hatt noe å skrive om, og derfor har jeg latt være å plage dere med småpjatt helt fram til nå.
Grunnen til at jeg har hatt så lite å dele med dere er rett og slett at jeg har vært sofasliter den siste uka. På fredag fikk jeg endelig medisiner som kanskje kan hjelpe med å roe hjerterytmen, og det har virkelig gjort susen! Hodet mitt derimot har den ingen effekt på, så jeg må nok belage meg på å fortsette med å starte dagene med én, eller flere, Paracet. Jeg husker ikke hva medisinene mine heter, men det slutter på "Retard", det er i hvertfall ikke så vanskelig å huske. Skal skrive resten av navnet når jeg får rotet meg det. Det er en type Betablokker, som rett og slett gjør at hjertet banker saktere. Hvis dere vil vite mer om hva de gjør kan dere lese her. De har i hvertfall gjort meg oppegående :)

Åh, så heldig jeg er som får se disse menneskene hver dag! Elsker dere! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!