fredag 29. oktober 2010

En liten oppdatering

Blir dårlig med oppdateringer om dagen. Sånn er det når man har mannen sin hjemme, og heller omgås han enn å sitte med pcen. I tillegg har vi pusset opp ferdig stua vår! Tre strøk med maling på en dag, listing og møblering i går, og vips så var det klart! Om en stund legger jeg nok ut før og etter bilder av hele huset, for det er vel bare to rom vi ikke har gjort noe med!
I morgen blir det HALLOOWWIIIIIN feiring! Det gleder jeg meg vanvittig til! Første gang Martin og jeg tar oss en fest sammen på over ett år!! Jeg skal kle meg ut som........ nei, det får bli en overraskelse. Skal prøve å få tatt en del bilder også :)
I går var vi på besøk hos foreldrene til Martin. Vi feiret Nikolai sin bursdag med pizza og is. Det var veldig koselig. Milla slukte både mat og dessert, det er ingenting å si på apetitten hennes! Etterpå hadde vi filmbesøk med Monica, Live og Rasmus. Vi så Iron Man 2, som jeg likte veldig godt. Ikke fullt så bra som den første, men likevel veldig kul! Veldig godt å omgås litt venner også.
Nå skal jeg tilbake til husarbeidet! Håper dere får en får en flott Halloween feiring dere og, om det så blir en rolig kveld foran peisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!