mandag 18. oktober 2010

Kan du resten?

Vi har en person som har klart å identifisere noen av personene i utfordringen. Her kommer svarene hennes/hans:
 Visste du at:

Amy Winehouse ble utvist fra skolen i en alder av 14 år, fordi hun hadde piercet nesen.

Hun arbeidet som Showbiz journalist i tenårene.

Taylor Momsen er frontfigur i bandet "The Pretty Reckless".
Hun startet sin skuespillerkarriere allerede da hun var 3 år.
Madonna brukte Taylor som modell da hun lanserte sitt nye klesmerke.
Visste du at:

Madonna heter Louise Ciccone til etternavn.
Har skrevet flere barnebøker.
Var tidligere gift med Sean Penn og nå med Guy Richie.

Lil Kim egentlig heter Kimberly Denise Jones.
Har sittet ett år i fengsel på grunn av falsk vitneforklaring.

Visste du at:

Michael Jackson var den første svarte artisten som fikk vist en video på MTV.
Han hadde Madonna som date på Oscar-utdelingen i 1991.
Michael har vært gift med Elvis Presleys datter.

Jennifer Aniston heter Joanna til mellomnavn.
Hun har vært gift med Brad Pitt og har vært sammen med John Mayer.

Klarer du resten?





2 kommentarer:

  1. Først - nummer 5 MÅ jo være en mini leonardo docaprio! Han har ikke akkurat forandret seg så mye, hehe :-p

    Nummer 10 er haley joel osment.
    Kjenner ham igjen fra den sjette sansen, så den filmen sikkert 1000 ganger ;)

    Og nummer 1 er mischa barton fra samme film.

    Nummer 11 ligner på michael douglas, men jeg er ikke heeelt sikker... hehe.

    Nummer 15 så veldig ut som Courteney Cox, og det stemte visst ;)

    Jøss, jeg klarte flere enn jeg hadde trodd!
    Morsom konkurranse :-)

    SvarSlett
  2. Du er god Ingrid!!
    Jeg oppdaget plutselig at det var Mischa Barton som spilte i den filmen da jeg så det på tv sist.. Sett hele The OC nå, så da burde jeg jo kjenne henne igjen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!