lørdag 9. oktober 2010

Kokos

Uansett hvor mye jeg elsker familien min så skal det bli godt å komme seg vekk fra hverdagen i et par dager. I morgen og på søndag er det nemlig årlig konferanse med jobben min, det vil si kurs, gratis mat og drikke, fest, hotellopphold og ingen barnegråt :) Det skal bli godt for meg håper jeg!

Hvis dere er møkk lei av at jeg bare legger ut bilder av meg selv så er forklaringen her; jeg liker ikke å legge ut bilder av andre hvis ikke jeg har spurt om tillatelse, og i det siste har jeg vært litt lat. Skal rote meg til å få spurt folk etterhvert :)
God helg, godtfolk!

4 kommentarer:

  1. /Tusen tusen takk for så hyggelig kommentar! Når jeg leste at du var fra Nordby ble jeg sykt nysgjerrig.;) har jo sett deg mange ganger også! hehe. Har ikke lagt ut noe for salg nei, kanskje jeg skal prøve en gang! :)

    Jeg gråt fra start til slutt på den filmen jeg! Herregud, den burde vært mer kjent ja! Legger frem en forferdelig sykdom og skjebne på en så nydelig måte. Jeg har ikke lest boken til Regine nei. Skal kjøpe meg den når jeg skal ut å reise for da har jeg tid til å lese tenkte jeg :) men har du lest Ida's Dans? den anbefales veldig!! Litt samme sjanger.

    SvarSlett
  2. Det synes jeg du skal!
    Jeg ble veldig nysgjerrig når jeg leste det du skrev om den, men med to barn er det ikke alltid lett å få tid til å lese ;) Jeg håper på å bli ferdig med Regines bok snart, da skal jeg låne Idas dans på biblioteket :)
    Kjenner du Katrine Bratvoll fra Ski? For det var så festlig, dagen etter den dagen jeg oppdaget bloggen din fikk jeg melding av henne, hun oppfordret meg til å ta en titt på bloggen din for inspirasjon. Og det var jo nettopp bloggen din som fikk meg til å lage en bildeblogg selv :)

    SvarSlett
  3. Hanne. Du kan låne Idas dans av meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!