fredag 22. oktober 2010

Noras svar

Flinke Nora kunne svaret på seks stykker i utfordringen min.
 Visste du at:

Drew Barrymore spilte i filmen E.T., da hun var syv år gammel.
Hun drakk alkohol allerede i 9 års alderen, røyket hasj da hun var 10 år og tok kokain da hun var 12.
Filmen Charlies Angels var det hun som produserte.
En film du må se med henne er 50 first date.

Kylie Minogue heter Ann til mellomnavn.
Slo gjennom allerede i 1987 med sangen "I should be so lucky".
Da hun var 11 år spilte hun roller i flere såpeserier.

 Visste du at:

Demi Moore har vært gift med Freddy Moore (tekstforfatter), Bruce Willis og Ashton Kutcher.
Hun hadde en turbulent oppvekst, med en far som var spillnarkoman og forlot familien, og en mor og stefar som var alkoholikere.
Demi heter nå Guynes Kutcher til etternavn.

Dolly Parton har Rebecca som mellomnavn.
Hun har skrevet mer enn 3000 sanger, og har vært i musikkbransjen siden 1967.
Dolly er gudmoren til Miley Cyrus (Hannah Montana).
Visste du at:

Teri Hatcher vant en Golden Globe for beste skuespillerinne i en komiserie, Desperate Housewives.
Hun ble seksuelt misbrukt som barn, og fortalte det ikke til politiet før i 2006, da en annen jente hadde blitt misbrukt av samme mann og tatt livet av seg.
Hun slo gjennom som Lois Lane i Supermann.

Nichole Kidman ble født på Hawaii.
Hun tok en spontanabort da hun og Tom Cruise prøvde å få barn.
Nichole er født i Amerika, men er egentlig Australsk.

Så da gjenstår bare disse:
Hvis noen klarer det, så blir jeg veldig imponert! Hvis det ikke går, så gir jeg snart noen hint.

5 kommentarer:

  1. 1:
    2: Jennifer Gray (Bady fra Dirty Dancing)
    3: Jennifer Lopez
    4: Hilary Duff
    5:
    6: Britney Spears?

    SvarSlett
  2. Oioi, jeg syntes faktisk det ligna litt på Kidman, men slo det fra meg igjen... hehe. Navnet hennes skrives forresten Nicole, uten h (ja, jeg vet jeg er rettskrivingsnerd ;)

    SvarSlett
  3. HAHA! Jeg og, merket det etter at jeg hadde lagt ut, og perfeksjonisten i meg ba meg å endre det, men med barneskrik i bakgrunnen var det Magnus som vant :)

    SvarSlett
  4. Tonje du har helt rett på alle du gjettet på :D

    SvarSlett
  5. Jeg vet Ingrid. Det skulle vært et komma der ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!