søndag 17. oktober 2010

Ny blogg og litt annet pjatt

Da begynner det å bli noen dager siden sist... igjen...
Og hva har skjedd? Ikke mye.

MEN! Jeg har opprettet en ny blogg!
www.herixtabilder.blogspot.com er den nye siden, med bare bilder.
Jeg tar jo ørtenogførti bilder i uka, så det er på tide å ha et sted å legge de ut.
Ta en titt da vel!
Det skal sies at jeg ikke er noen kløpper bak kamera, men jeg synes bare det er utrolig morro å knipse.

Tja, skal vi se om jeg har noe annet nytt å fortelle... Kan prøve meg på en liten oppsummering av uka.
På mandag var jeg først en tur på besøk hos farmoren min. Hun har falt og slått seg, og ligger derfor på sykehjem. Hun virket relativt frisk og fin når Magnus og jeg tittet innom, det var deilig å se.
Så var jeg hos legen igjen, for oppfølging. Det gikk helt greit. Legen stusset litt på den hodepinen jeg har hatt (hver eneste dag) i over tre uker nå. Det var visst ikke vanlig.
Mens jeg var hos legen kom mamma og trillet en tur med minstemann. Etter legebesøket gikk vi en liten tur og satte oss ute på en kafe i Ås. Det var deilig. Blir alt for sjelden at man gjør sånt.
På tirsdag var jeg med Magnus på tre måneders kontroll. Det gikk kjempefint! Han veier mer enn gjennomsnittet, nesten syv kilo allerede, og er litt lenger enn gjennomsnittet; 65,5cm. Også er han selvfølgelig i mine øyne mye søtere enn gjennomsnittet ;)
På fredag var vi hos manuell terapeuten igjen. Hun var veldig fornøyd med framskrittet Magnus har gjort, og kunne ikke se noen grunn til flere timer. Det var godt å høre. Altså kan vi vel slå fast at Magnus er frisk!!
Jeg husker jo ikke hva jeg har gjort på kveldene eller dagene imellom, for det står ikke i kalenderen min på mobilen..... hmm... jo!
Jeg var sammen med Ellen Beate her om dagen (var det på tirsdag kanskje?). Vi var hjemme hos henne en liten stund, med Magnus og dagbarnet hennes, Elida Miren. Jeg satt og tittet i reklame og plutselig fant jeg et tilbud vi ikke klarte å motstå. Vi dro derfor på babyshop, og før jeg visste ordet av det hadde jeg kjøpt en søskenvogn og en sykkelvogn (den sistnevnte på en annen butikk)! Det må jeg si. Det er sjelden jeg svir av så mye penger på en gang! Men gode investeringer, jeg betalte bare 1250kr for vogna og 960kr for den til sykkelen!
På fredag hentet jeg Milla tidlig i barnehagen og tok henne og Magnus med ut i skogen på tur sammen med mamma. Det er godt å komme seg ut litt, for det er jeg dårlig på når jeg er alene. Blir lettere nå, med en vogn som begge kan sitte i.
Det ble faktisk en tur i går også, med mamma. Milla setter nok også veldig stor pris på det. Vi gikk opp til den nye barnehagen til Milla, som er ferdig i desember. Der møtte vi pappa også (bestefar).
Tidligere på dagen i går var vi på bruktmarked. Jeg fikk tak i vognpose til Milla, og en del klær som er deilige å ha i barnehagen. En takk til mamma som la ut og også betalte mye av det vi kjøpte.

I dag skal jeg... Hmm.. Ingenting! En ekte søndag!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!