onsdag 6. oktober 2010

Sett på manken

Jeg har hatt veldig mange hårfarger og frisyrer i løpet av årene, noen få fine og mange jeg ble ufornøyd med ganske fort. Jeg har gått fra brunt til svart og kort til langt. Forsøkte en gang å gå fra svart til hvitt, fordi jeg ville ha hvite dreads, men endte da opp med lakserosa hår. Var det noe jeg hatet på det tidspunktet så var det rosa. Derfor endte jeg opp med brunt igjen. Jeg har også vært hårmodell flere ganger, og da har jeg fått litt mer fantasifulle frisyrer.
Her får dere se litt av utvalget:

De bildene du ser nederst her er hårmodellbildene. Må vel reklamere litt for yndlingsfrisøren min, Camilla, også. Hun har startet egen frisørsalong sammen med en venninne, Line, for noen år siden. Calin ligger på Frogner, og jeg håper jeg får tatt meg en tur dit snart.

2 kommentarer:

  1. Hvilke frisyrer var dine egne favoritter? Må si jeg synes du er tøffest når du får litt lugg:)

    SvarSlett
  2. Oj, godt spørsmål, og takk forresten :) Jeg har lugg nå og, og jeg vet egentlig at det er det jeg kler best, men jeg ender alltid opp med å sette den i spenne, og da er det liksom ikke så mye vits.. Jeg liker nok best der jeg har bob med lugg og litt mørk farge, men nå er jeg på vei til å anlegge langt lys hår igjen, hvis jeg klarer å holde ut denne halvlange sveisen en stund denne gangen.. Blir så fort lei, så da blir det ofte kort igjen :S

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!