lørdag 30. oktober 2010

Titt inn

Setter så stor pris på tiden jeg får sammen med vennene mine! I går kveld hadde vi som sagt et par stykker på besøk, i kveld ringte det plutselig på døra, og Monica tittet inn. Er deilig med folk som ikke er redd for å invitere seg selv på besøk! Hadde fått en melding som jeg selvfølgelig ikke hadde sett (veldig typisk meg), men hun kom selvom jeg ikke svarte. Har hatt en kjempekos kveld med litt pynting til festen i morgen, skravling og musikk.
Så i morgen braker det løs, og jeg har aldri vært så klar (eller brukt så mye penger) for å kle meg ut og ha en bra fest med masse bra mennesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!