mandag 25. oktober 2010

Tonjes svar

Tonje klarte fire til av kjendisene i gjetteleken min :) Her er hennes svar:

Visste du at:

Tja, hva vet man ikke om Britney Spears?
At mellomnavnet hennes er Jean.
Da hun var 7 år vant hun 50 000 dollar i en syngekonkurranse.
Det var alt jeg klarte å komme på...

Jennifer Lopez har Lynn som mellomnavn (hva skjer med at alle artister har ukjente mellomnavn?).
I 1993 danset hun i en musikkvideo med Janet Jackson.
Hun skal være/er dommer i Idol 2010.
Visste du at:

Jennifer Gray overlevde en bilkollisjon hvor en mor og datter ble drept.
Da hun måtte ta en legesjekk i programmet "Dancing with the stars", oppdaget legen en svulst, som hun måtte operere bort. Hun klarte likevel å delta i programmet.

Hillary Duff datet Aron Carter i et par år.
Hun har en rolle i serien Gossip Girl, som Olivia.

Da gjenstår bare to fjes:

Klarer du disse er du god!

2 kommentarer:

  1. Pippi Langstrømpe er hun ene, men navnet kommer jeg ikke på.

    SvarSlett
  2. Det stemmer! Tine Pernille og Helene H. klarte en hver på facebookprofilen min :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!