fredag 8. oktober 2010

Torsdag er en finfin dag, tototototorsdag!

Åh, i dag har jeg kost meg masse!! Først var jeg jo ute og gikk tur i to timer med de små herlighetene mine. Så fikk jeg melding av Monica, som spurte om hun kunne komme til oss i kveld, og det sa jeg selvfølgelig ja takk til. En liten stund senere fikk jeg spørsmålet om vi skulle invitere litt flere på spillkveld, og det er jo supermoro, så det gjorde vi.
De som "møtte opp" var Linn, Live, Ellen Beate, Christer, Martin, Monica og meg. Jeg har savnet å henge med venner i det siste, så for meg var det helt perfekt! Jesper kom også, noe Milla satte stor pris på, siden hun har vært isolert fra barn de siste dagene (vannkopper).
Nå har folket ruslet hjemover og Martin ligger og sover på sofaen ved siden av meg.
Hvis dere trodde jeg var tom for bilder, eller hadde brukt alle i sta, tok dere feil :)
Nå roper Magnus, så jeg må ture... God natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!