tirsdag 5. oktober 2010

Vannkopper

Da Milla kom hjem fra barnehagen i går oppdaget jeg umiddelbart noen røde prikker i ansiktet hennes, og konkluderte raskt med at hun hadde fått vannkopper, da dette har gått i barnehagen i det siste.
Derfor er jeg så heldig å få ha begge de herlige barna mine hjemme i dag! Åh, som vi skal kose oss! Maling, pusling, tegning, lesing og barnetv står på programmet.
Prikkene er ikke så lett å se, og Milla plages ikke av dem.... forløpig. Håper det vedvarer og at hun slipper å bli så ille. Litt oppkast kom det også i går, men det eneste hun ble lei seg for da var at vi tok vekk maten hun hadde i hånden sin.
Bodyen som Magnus har på seg i dag er min favoritt :) Den fikk vi av Silje og Signe på sykehuset da Magnus ble født. Tusen takk!

3 kommentarer:

  1. åhhh så søt han var i den! bra du likte den! vi var så usikker på hva vi skulle kjøpe til han! sto sikkert på babybutikken i 1 time! hehe
    Hilsen Signe :)

    SvarSlett
  2. Det var et godt valg altså! Gøy med så mye farger :) Bra med deg? Flytter du nedover snart eller? ;)

    SvarSlett
  3. alt fint her :) Holder på med siste finpussen på huset før vi skal selge! endelig! Gleder meg skikkelig til å flytte hjem igjen! Alt bra med deg og familien?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!