onsdag 24. november 2010

Akeulykke, baklengsåling og plastelina

Da jeg hentet Milla i barnehagen i går var hun litt forslått i ansiktet. Det så ut som hun hadde fått en real blåveis og hoven leppe, men ved nærmere inspeksjon var det bare et par røde skrubbsår. Jeg fikk vite at det hadde gått litt hardt for seg i akebakken, og hun hadde skrapet opp ansiktet på isen.
På vei ut av barnehagen møtte vi mange andre foreldre og barn, og jeg tok meg selv i å spørre Milla "Har du slått deg i dag du da?", "Slo du deg når du akte?" osv. når vi gikk forbi dem, fordi jeg følte at alle så stygt på meg. Men jeg kunne godt forstå at de sendte oss rare blikk, for hun så virkelig ut som hun hadde blitt slått! Her kan dere se selv.
Stakkars lille jenta mi! <3
Gutten min, på den andre siden, var hjemme sammen med meg i går. Han har øvd seg på "baklengsåling", "rundtiringåling" og på å snu seg fra mage til rygg og motsatt. Det er så gøy å se på! Plutselig hadde han rygget et par meter bakover og lå under sofaen. I dag endte han opp under bordet i stedet. Han skjønner ikke helt hvorfor ikke han kommer framover tror jeg, noen ganger kommer det en del frustrerte lyder.
Åh, så glad jeg er i de to småtrollene mine! I dag måtte jeg hente Milla i barnehagen tidlig pga sykdom, og selvom jeg (med min dårlige form) selvfølgelig blir sliten, er det utrolig koselig å ha begge to hjemme! Nå koser Milla seg med plastelina, en gave hun fikk fra Danmarksfolket, og Magnus følger nøye med, og prøver å kave seg bort til henne :)
Tusen takk for de flotte gavene vi fikk!
De var helt perfekte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!