tirsdag 23. november 2010

Begravelse

Jeg vil at alle skal se disse kommentarene, derfor lager jeg et eget innlegg med dem.
For noen dager siden skrev jeg om en mor som ble påkjørt av en lastebil, men i siste liten klarte å redde barnet sitt fra den samme skjebnen. Siden jeg leste om denne tragiske ulykken har jeg tenkt på det hver kveld før jeg har sovnet, og ofte har tankene mine gått dit på dagtid også. Så fort kan et menneske bli revet ut av livene våre, så fort kan ens eget liv ende.
Hennes bror skrev denne kommentaren:
Hjerte vårt ble knust i flere 1000 biter når vi fikk vite om dette, og vi kommer ikke til å klare sette sammen disse 1000 bitene igjen. Hilsen hennes Store Bror... Vi elsket deg mest på denne jord 
Tårene rant nedover kinnet mitt når jeg leste dette, og i dag fikk jeg en ny kommentar fra broren.
Dette skriver han:
Til alle dem som har lyst til å komme til min søster Halime`s begravelse på Høybråtengravlund/ inngang Bjørnheimveien, er hjertelig velkommen den 24 november KL.11:30. 

1 kommentar:

  1. kjære halime , vi er glad i deg alle sammen .du har besøkt oss på rikshospitale ,barneavdelingen, da jeg fikk et barn i mai. jeg fikk sjokolade og en bamse til min sønn. jeg kommer aldri til å glemme deg. hvil i fred . songul karakoc

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!