søndag 21. november 2010

Dagen smil - Dopause

Denne fikk jeg på mail fra mamma i går, og tenkte dere kunne ha glede av den :)

Forleden dag da jeg kjørte på motorveien hjem var jeg nødt til å gå på do. Jeg stoppet ved en bensinstasjon og skyndte meg til toalettet.

Jeg hadde knapt nok satt meg før jeg hørte en stemme fra nabotoalettet som sa:
"Hei, hvordan går det?"


Nå er jeg ikke typen som snakker med hvem som helst på et toalett, og jeg vet ikke hvorfor, men jeg svarte, litt pinlig berørt:

"Jo takk, bare bra!"

Og den andre sa så:
"Hva gjør du?"


For et spørsmål å stille!!!
Jeg syntes at det var en totalt bisarr situasjon, så jeg svarte:
"Tja, akkurat som deg - på vei hjem”

På dette tidspunkt hadde jeg det bare travelt med å bli ferdig, og komme meg ut så fort som muligt, og så kom det neste spørsmål:
"Kan jeg komme over til deg?"


Ok, Det spørsmålet var bare for drøyt, men jeg trodde jeg kunne avslutte samtalen ved å være høflig avvisende, så jeg sa:
"Neeei,jeg er litt opptatt akkurat nå!!!"


Og så svarte den andre personen med en litt dempet stemme.
"Du, jeg blir nødt til å avslutte samtalen nå. Jeg ringer igjen om litt. Det sitter en idiot på nabotoalettet som svarer på alle mine spørsmål til deg!!!!!!


Mobiltelefoner - elsker vi dem bare ikke?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!