søndag 28. november 2010

En beskrivelse av meg

Jeg satt og så på Ellen DeGeneres show for en stund siden, og så dette intervjuet. Jeg fikk en aha-opplevelse rundt 3,40 min. uti samtalen, og lærte plutselig noe om meg selv. Det hun forteller om kunne nesten vært mine egne ord, men jeg visste det ikke før jeg hørte det. Det var som å høre noen andre forklare meg hvordan jeg var før.
Ble det bare mye babbel, eller skjønte dere hva jeg mente nå? Spol gjerne frem og se det selv, så kan dere se om dere skjønner hva jeg mener :)



Etter å ha lest gjennom det jeg skrev ovenfor, merker jeg at jeg nesten ikke skjønner hva jeg mener, men vi får se hvordan dette går for dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!