tirsdag 30. november 2010

En takk

I morgen begynner Milla i den nye barnehagen sin. Det blir utrolig spennende, og vi gleder oss alle sammen! Hun skal gå sammen med de "store" barna, så det blir gøy å se hvilke ting hun plukker opp fra de andre. Jeg tror hun blir den aller yngste på avdelingen sin.
Vi var jo veldig fornøyd med den barnehagen hun gikk i tidligere, så derfor bestemte jeg meg for å skrive et lite brev til de som sørget for dette. Her er det:


Til ... barnehage v/Hilde
Brevet er spesielt rettet til teamet på avd. ... 2009, men også alle andre vi har støtt på i barnehagen.

Å sende barnet sitt i barnehagen er ikke alltid lett for en mor/far som har vært vant til å ha kontrollen helt selv. Når Milla startet i barnehagen deres hadde hun allerede vært i en annen barnehage i et par måneder, en barnehage vi var veldig fornøyde med, så vi var spent på hvordan det skulle bli med helt nye mennesker og et nytt sted. For Milla gikk denne overgangen helt smertefritt, og vi som foreldre kunne også se at dette ikke kom til å bli noe problem!

Jeg skriver dette brevet for å takke dere for den flotte tiden Milla har hatt hos dere. Hun har alltid hatt lyst til å dra i barnehagen og det har aldri vært noe negativt forbundet med dette. Det hjalp oss som foreldre, som var nødt til å dra på jobb hver dag, å vite at Milla hadde det helt supert, selv uten oss tilstede.

Vi har vært veldig fornøyde med hvordan dere har inkludert oss i hverdagen hennes, med tilbakemeldinger og fortellinger. Og at dere de siste månedene, i forbindelse med at hun har flyttet over til avd. ..., fortsatt har tatt dere tid til å hilse på og snakke med oss. Det viser oss at dere bryr dere om Milla, selv om hun ikke lenger har vært ”deres ansvar”.
 
I morgen flytter avd. ... over i sine egne lokaler, og vi gleder oss selvfølgelig til å ha gåavstand til barnehagen. Denne gangen kjenner vi jo menneskene fra før, og vi har vendt oss til tanken på at Milla er i gode hender i barnehagen. Men dere skal vite at vi ikke kommer til å glemme dere, og den fine jobben dere har gjort for datteren vår.

Så med dette vil jeg bare si; Tusen takk!
Håper vi sees igjen
:)

GOD JUL OG GODT NYTTÅR
TIL DERE ALLE SAMMEN!

Med vennlig hilsen
Hanne, Martin, Milla og Magnus

1 kommentar:

  1. Så koselig for de ansatte å få denne meldingen. Det fortjener de nok. Har også gode erfaringer med de jeg har møtt på de gangene jeg har hentet. Ønsker Milla en fin tid fremover i sin nye barnehage. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!