mandag 1. november 2010

Kundeservice Canal Digital

Har nettopp prøvd chaten til Canal Digital nå, for å få tak i kanalene Tv2 Bliss og Max, her kan dere se den fine samtalen vår.

  



Hei, du snakker med Andreas, hva kan jeg hjelpe deg med?
 12:10  
Jeg får ikke inn kanalene Tv2 Bliss og Max, hva gjør jeg?
 12:11  
Har du ditt kundenummer, så jeg får søkt deg opp i systemet? Jeg kan også søke deg opp på navn og adresse.
 12:12  
Har ikke det.. Hanne ..... osv.
 12:13  
Ok. TV Norge MAX vil være tilgjengelig fra klokken 20.00 i dag i grunnpakken.
 12:13  
ok, takk. hva med bliss?
 12:13  
TV 2 Bliss finner du på kanalnummer 18.
 12:14  
nei, der ligger tv østfold
 12:13  
Om du ikke får den inn kan du prøve å resette dekoder.
 12:15  
resette ved å dra ut kontakten? eller er det en annen finurlig måte å gjøre det på?
 12:15  
Ved å ta ut kontakten og koble til igjen.
 12:15  
Fungerer ikke dette, kan du prøve et kanalsøk.
 12:16  
det hjalp ikke, ikke kanalsøk heller
 12:17  
Da kan du prøve fabrikkresett av dekoder.
 12:17  
Gå til meny, velg deretter dekoderinnstillinger, fabrikkinnstillinger, så resetter du.
 12:17  
+
 12:20  
Får du til?
 12:20  
wait for it...... hehe :) jobber med saken..
 12:21  
Ok, vil du at jeg skal holde linjen?
 12:22  
Takk for hjelpen, skal prøve å få det til selv nå. Ellers tar jeg kontakt igjen :)


Jeg er fornøyd! :D

2 kommentarer:

  1. Det gjorde jeg :D Den ligger på kanal 19 for de som har Canal Digital, hvis noen lurer :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!