mandag 15. november 2010

Lastebil i trøbbel

En lastebil på tvers av veien skaper en viss kork i trafikken gitt!
På vei hjem fra barnehagen skjedde nettopp dette. Jeg så det heldigvis tidsnok, så jeg klarte å stoppe et stykke unna. Det hopet seg nemlig opp en aldri så liten kø bak meg ganske umiddelbart, og lastebilen trengte virkelig plass! Snakk om å ikke ha god kontroll på bilen sin! Han rygget først i grøfta, stoppet opp med baken bare noen få cm over bakken, kjørte fram igjen og gjentok omtrent samme manøver. Etterhvert kom en mann ut og ropte til han noe som det her; Du må rygge omtrent ti meter til bakover før du svinger! I hvertfall er det det jeg ville skreket til han hvis det var jeg som hadde meldt meg frivillig :) Han klarte i det minste etterhvert å komme seg over i det rette kjørefeltet, slik at vi kom oss forbi.
Lurer på hvor han befinner seg nå....

Mener ikke å påstå at det er enkelt å kjøre lastebil på dette slafseføret, men jeg tror faktisk jeg hadde klart det bedre enn han! Det sier litt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!