fredag 19. november 2010

Plandag = kosedag

I dag er Millamor hjemme fra barnehagen, på grunn av planleggingsdag. Barnehagetantene driver nemlig og innreder i den nye barnehagen til Milla. Om to uker er den klar, og Milla skal bli en av de "store" barna. Hun blir forsåvidt den aller yngste på avdelingen sin, men det blir nok veldig bra for henne, da får hun nok mange utfordringer! Er bare to av jentene fra avdelingen hennes nå som kommer sammen med henne, resten blir nye fjes for oss, så det blir spennende å se hvordan denne tilpasningen går. Kjenner jeg Milla rett så blir det null stress :)
Jeg synes det er koselig å ha begge trollene mine hjemme i dag, selvom jeg egentlig burde ha gjort i stand huset, fordi vi får besøk fra Danmark i helgen. Får prøve å vaske og styre litt når Milla tar hvilen sin etterpå. Eller kanskje jeg skal prøve å gjøre noe med en gang, siden Magnus trolig våkner akkurat når det passer minst :)
Ha en fin dag!
PS: Leser du bloggen min innimellom? Legg deg gjerne til som følger :)

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!