lørdag 27. november 2010

Ut på tur, litt sur...

I dag har vi vært ute på vår faste helgetur (prøver hvertfall å gjøre det hver helg). Vi besøkte den nye barnehagen til Milla, som hun begynner i på ONSDAG!!!! Åh, som vi gleder oss! Da kommer jeg til å komme meg ut to ganger om dagen, det trenger jeg. Jeg ringte mamma en liten stund før vi var klare, for å høre om hun ville slenge seg på og som vanlig ville hun det. Det er hyggelig for meg å ha noen voksne å snakke med også, og Milla blir mindre sutrete med andre rundt seg. I dag var det iiiiskald vind ute (noe dere sikkert har lest om i avisa), så stakkars Milla fikk helt vondt i ansiktet sitt, på tross av et skjerf plassert rundt de verste områdene.
Vi rakk da å teste alle lekestativene og akebakken før vi måtte hjem igjen, så skal ikke klage! Bestemor (mamma) hadde vært så lur å ta med kakao også, det var deilig for en kald liten tuppe, og hennes mor ;)
Denne helgen har jeg bestemt meg for å ta helt med ro, slappe av med den fine familien min, og prøve å gjøre litt annet enn å se på tv og sitte på pcen, for det har det vært nok av den siste tiden.
Forresten! Martin er ferdig med taket!!!!! DET er deilig det! (For dere som ikke visste det, så begynte det å dryppe i stua vår rundt påske, og siden det har det vært oppussing både innvendig og utvendig). Har verdens beste supermann! Det verste (eller beste) er at jeg er like forelsket den dag i dag, selvom vi snart har vært sammen i seks år! <3 Nok kliss fra meg :)
God advent i morgen!
(Hvis det er sånn man sier det....)
Jeg gleder meg til å pynte til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!