mandag 13. desember 2010

Det enkle er ofte det beste!

For et par dager siden fikk jeg varene fra Perfect Home, jeg kjøpte meg noen fine ting og Milla hjalp til med å pakke opp. Det slår aldri feil, pappeskene falt godt i smak!
Jeg starter forresten som forhandler for både Perfect Home og Sjarmtrollparty (i tillegg til Tupperware), så det er bare å si fra hvis du ønsker å ha et party! Send meg i så fall en mail (herixta@online.no), eller kommenter dette innlegget.Jeg kan også bestille varer utenom partyer.

Her kan dere finne produktkatalogene til de forskjellige:
Perfect Home
Sjarmtrollparty
Tupperware

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!