torsdag 16. desember 2010

Facebook = blank

Nå er facebook nede. I hvertfall her i huset. Jeg kan se for meg hvor stresset Mark Zuckerberg er nå, etter å ha sett filmen The Social Network. Filmen er forresten virkelig å anbefale! Den ga et godt innblikk i oppstarten av en helt ny verden for millioner av mennesker, om konflikter og problemer man kan støte på i en liten bedrift som plutselig eksploderte i hele verden. Jeg vil si det var en inspirerende film :)
Anyways... Siden facebook ikke funker, hva skal jeg da gjøre? Snakke med kjæresten som sitter her og sier jeg er en nøørd? Næææi... Ja, jeg blogger! Hehe :) Dårlig tankegang, jeg vet!
Milla har vært noen timer i barnehagen i dag, for første gang siden mandag/tirsdag forrige uke. Det var deilig det, både for mor og datter! Jeg har for min del benyttet fritiden til å gå på lagersalg med Silje og deretter sitte og skravle i et par timer. 

I ettermiddag fikk jeg demovarene til Sjarmtrollparty, så du kan vel kalle det minijulaften for Milla! Hun har testet absolutt alle lekene, og vi koste oss så fælt med dette at klokken plutselig var leggetid! Milla måtte nesten få i seg litt mat før vi tvingte henne i seng (la meg bare si at det var ikke lett å få henne til å gi slipp på alle de fine lekene!). Nå er jeg med andre ord klar for å ha party, så gi meg beskjed hvis du har lyst (dette er en god idé å ha for eksempel i barselgrupper)!
Jeg ble imidlertid litt forvirret da jeg fikk varene, det sto nemlig Perfect Home utenpå esken, men lå Sjarmtrollpartyvarer oppi... Hmm? Jeg skjønner fortsatt ikke helt sammenhengen, men jeg venter i spenning på Perfect Home varene mine også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!