torsdag 30. desember 2010

Første forsøk

I går var mitt første Perfect Home party. Jeg var hos en "gammel" venninne, som jeg ikke har sett på mange år. Bare det å se henne igjen var utrolig koselig, og ikke minst å få treffe sønnen hennes på syv måneder. Nyydelig var han! <3
Partyet gikk fint, men med en liten gutt som ikke fikk sove og noen sultne jenter rundt bordet, brukte jeg nok litt lenger tid enn planlagt. Siden det var første demoen min var jeg litt nervøs, men stemningen var lett, så det gikk ganske smidig likevel. Jeg snakket i meste laget, og prøvde å ikke fortelle såå mye om hvert produkt, men vi kom oss gjennom hele katalogen, og jentene ytret i hvertfall at jeg klarte det bra.
Januartilbud

Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å ikke fortelle gjestene at det var min første demo, for jeg ville at de skulle behandle meg som alle andre forhandlere, og jeg fikk derfor flere spørsmål jeg ikke kunne svare på. Heldigvis har kontoret en kveldstelefonlinje for forhandlere, så på slutten ringte jeg og fikk svarene på spørsmålene til jentene. Helt på slutten ble det røpet at det var min første demo, noe jeg synes var litt ålreit, da jeg jo hadde surret litt i løpet av kvelden.
Jentene insisterte på at jeg spiste litt sammen med dem, men jeg ville ikke trenge meg på (og selvom jeg var sulten, tror jeg adrenalinet mitt gjorde meg nummen, for jeg kjente ingen sult overhodet), så jeg spiste en liten porsjon sammen med de og ryddet meg ut i bilen. Det var kjempegod mat dog, tapas nammmmm....
Kvelden ble alt i alt vellykket i mine øyne, og jeg er strålende fornøyd og føler igjen at jeg har lært masse! Gleder meg til min neste demo :)

5 kommentarer:

  1. Det gikk sååååååå fint, alle var kjempe inponerte og synes det var veldig hyggelig at du ble og spiste en liten posjon! Selv om du var aaalt for beskjeden;) synes ikke du stotret noe jeg.. Vi som spurte masse (og jeg som avbrøt litt) da jeg babler alt for mye. Hehe
    Neste demo går helt sikkert knirkfritt;)

    SvarSlett
  2. Så spennende da!!
    Mitt sjarmtrollparty hos deg var mitt første ;)

    Lykke til videre!! =)

    Stine

    SvarSlett
  3. Tusen takk Anita :) Snill du er!

    Stine - Det visste jeg ikke! Flink var du ;) Hvordan går det? Mange parties?

    SvarSlett
  4. har tatt litt juleferie men har flere som vil ha party, har bare ikke avtalt dato enda.
    Deg da?

    SvarSlett
  5. Omtrent samme her, har et par avtaler de kommende ukene da :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!