fredag 17. desember 2010

Goood fredag!!

I dag føler jeg at jeg har vært aktiv! Jeg sto opp (relativt) tidlig, etter en natt med minimalt med søvn. Milla og Magnus ble fikset, mens jeg i skrivende stund fortsatt har gårsdagens sminke på meg, vi spiste frokost, og hastet avgårde til barnehagen. Magnus og jeg fløy videre til Ås, hvor jeg hadde legetime. Fem minutter for sent snublet jeg inn, men fikk allikevel lov å vente litt før jeg fikk komme inn. Jeg ble kalt inn, snakket en stund med legen som fortalte at stoffskiftet mitt virkelig begynte å bli for lavt, men at jeg fikk bestemme selv om jeg ville begynne med medisiner. Jeg valgte å la være, da jeg føler at formen egentlig ikke er så verst, og jeg haaater medisiner! Han sa at jeg ikke måtte nøle med å si fra hvis jeg følte meg verre, skar av meg noen føflekker, sydde meg sammen og kastet meg på dør.
Neeida! Han er faktisk superhyggelig, og jeg trives veldig godt med han som lege. Vi snakker lett sammen, og det er ålreit å endelig ha en lege som bryr seg om personen framfor seg, i stedet for pengene som klirrer i kassa etter besøket. Litt reklame for Doktor Grytten på Moerveien legesenter :)
Etter legetimen dro vi til Vestby for å prøve å få kjøpt noen julegaver på Outlet One, min tidligere arbeidsplass, hvor jeg møtte noen hyggelige kjente fjes. Deretter skulle jeg hjem til min mor og far for å vanne blomster og måke snø. På veien ble Magnus hysterisk sulten, og fordi jeg var rett ved min kjære bestemor valgte jeg å dra en svipptur innom der, for å mate Magnus og skravle litt. Svippturen viste seg å ta litt tid, for først og fremst snakket vi så mye og så lurte hun på om jeg kunne tenke meg å kjøre henne i banken og på butikken, som jeg bare syntes var hyggelig å bli spurt om. Så vi dro altså til Ås sentrum, handlet litt og dro tilbake til henne. Som takk for hjelpen fikk jeg et par Selbu votter! Hun er alt for snill og søt!
 Hvis jeg ikke har fortalt det tidligere så er min bestemor verdens sprekeste 86(?)åring. Hobbyen hennes er å hugge ved og fyre i peisen, hun ser på Cops og Ellen DeGeneres show og er for å si det mildt ikke som alle andre eldre mennesker (mener ikke å generalisere her altså). Jeg fant ut at jeg måtte dra videre da vi kom tilbake til henne, før det ble for mørkt for måking. Jeg kjørte til mor og far og fant ut at naboen hadde vært der før meg, så jeg slapp faktisk å gjøre det i det hele tatt! Det var jeg veldig glad for! Så jeg vannet blomster og kom meg hjem.
Etter hjemkomsten har jeg lest gjennom alle papirene fra Perfect Home, sett på en opplæringsdvd og lekt med Milla med alle demovarene fra Sjarmtrollparty. Nå er det stuet bort på kontoret, så får vi se om vi tar de fram innimellom for å underholde Milla litt til tider. Jeg er i hvertfall veldig opptatt av at lekene/bøkene ikke skal bli ødelagt og at vi pakker vekk en ting før vi tar fram en ny.
I tillegg til dette har jeg faktisk fått ryddet litt! Det trengtes!

I januar er alle som har Perfect Home party (med min. 3000,- i salg) med i trekningen om Hvit lilje servise! Så igjen - si fra hvis du har lyst :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!