mandag 27. desember 2010

Husking og Tomterkjøring

Gårsdagen ble også tilbrakt sammen med familie. Har hatt det kjempefint - spist masse god mat i koselig selskap og Milla har nok hatt "the time of her life" de siste dagene, med mange mennesker rundt seg og ikke minst masse pakker!

I forrigår fikk Magnus for første gang prøve huske. Det var gøy det! Jeg trodde ikke at det skulle gå, men han er såpass sterk i klypa, så han holdt seg fast helt selv. Jeg synes selvfølgelig han er supersøt på tross av alle de stygge prikkene i ansiktet :)

I dag har jeg hatt en supervellykket dag!
Ehm.. nei...
Eneste planen vi hadde i dag var å dra til Teo og Monica. Magnus og vannkoppene skulle få være hjemme sammen med Martin i noen timer, mens Milla og jeg skulle leke, spise litt og skravle. Egentlig skulle vi dit i ett tiden, men siden begge barna gjerne sover på den tiden ble det utsatt, og vi kom oss ikke avgårde før kvart på fire. Både Milla og jeg gledet oss til å tilbringe litt tid sammen med de gode vennene våres, og hadde ventet på dette hele dagen. Vi kjørte avgårde og kom helt til Tomter før Milla plutselig begynte å gråte i baksetet. Jeg rakk bare å spørre "Hva er det?" før jeg fikk svaret servert. Gulpe/brekningslydene forklarte alt, og jeg begynte febrilsk å lete etter et sted å stanse, for det hørtes ikke ut som Milla fikk puste. Jeg stoppet og fikk Milla ut av setet sitt i en fei. Hun var helt dekt av oppkast, og det var det meste av baksetet også.
Hele turen varte i halvannen time. En halvtime kjøring til Tomter, en kjapp dusj og skift hos Monica, vask av bil og sete og en halvtime kjøring hjem igjen. Var hyggelig å se vennene våre i forbifarten, men var også trist å se at begge barna lyste opp ved synet av hverandre, når vi begge visste at det ikke var lenge til vi måtte lure de fra hverandre igjen.
Nå må jeg få lov til å si at jeg er lei? Føler det siste halvåret bare har handlet om sykdom her i hus, og selvom det ikke har vært noe alvorlig så blir man sliten!
Nok selvmedlidenhet for denne gang! Da jeg kom hjem hadde allerede Martin satt igang med middagslaging, så jeg fikk servert mat, og Milla har kost seg med pommes frites foran tven. Hun virker ikke dårlig, så mulig hun rett og slett ble litt bilsyk. Vi får se!

1 kommentar:

  1. åå,så nydelige bilder av Magnus. Hellandussen! Jeg vil susse og kose på han snart! :D

    Milla kledde virkelig fargen på onepiecen sin assa. Bra valg!! :D

    Love u <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!