tirsdag 28. desember 2010

Januartilbud og annet

Jeg stortrives med den nye hobbyen min - nemlig homeparties. Det er supermoro å kunne styre hverdagen min selv. Jeg lærer meg masse nytt om ulike produktgrupper, regnskap og bestillingssystemer. Og presser meg selv på punkter jeg vanligvis ikke er så komfortabel med. For eksempel må jeg lære meg å ringe til mennesker jeg ikke kjenner og presentere produkter framfor små forsamlinger. I morgen skal jeg ut på mitt første party utenfor mitt eget hus. Det er Perfect Home som er først ut. Jeg har booket mange parties allerede, og januar begynner jammen å bli ganske travel for meg, akkurat som jeg liker det. Det blir nok litt uvant å ikke sitte hjemme på kveldene, men det er noe jeg kommer til å venne meg til fort tenker jeg :)Januartilbud

De første partyene mine blir logisk nok hos venner og bekjente, men jeg har allerede flere på liste som jeg ikke kjenner personlig og det er vel da jeg virkelig får utfordret meg selv :)
Kunne du tenke deg å prøve deg som forhandler, eller ønsker du å være vertinne for enten Tupperware, Perfect Home eller Sjarmtrollparty? Ta gjerne kontakt med meg på herixta@online.no eller kommenter innlegget :)

Milla har oppdaget webkameraet på den nye pcen min, og er overivrig på å ta bilder... Hun hopper opp og ned for å se hvordan det ser ut på skjermen og noen morsomme bilder fikk jeg tatt :) I skrivende stund står hun og geiper mens hun ser på disse bildene.
Dagen i dag har gått med på forberedelser til partyet i morgen og barnepass. I morgen skal Milla i barnehagen igjen og det tror jeg blir godt for alle. Hun har heldigvis ikke kastet opp mer og virker helt frisk, så jeg regner med at det bare var bilsjuke vi opplevde i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!